Доставка
Для вибору способів доставки «Нова пошта» (Післяплата) та «Укрпошта» (Післяплата) сума замовлення повинна становити не менше 500 грн.
Якщо ці поштові служби не представлені у вашому місті або ви хочете скористатися іншою службою, якої немає в переліку, зверніться до наших менеджерів з продажу. Вони зроблять все можливе, щоб запропонувати вам альтернативний варіант доставки.
Деталі з’ясуйте з менеджером.
Час доставки
Після отримання оплати замовлений товар відвантажується зі складу протягом 1-3 робочих днів. Термін доставки кур'єрськими службами, як правило, не перевищує 3-5 днів.
Відповідно до нашого графіку роботи, посилки відправляються з понеділка по п'ятницю. Замовлення, зроблені у вихідні та святкові дні, будуть оброблені на наступний робочий день. В розділі Новини ми заздалегідь публікуємо інформацію про заплановані вихідні чи зміни в графіку роботи інтернет-магазину.
Наявність власних складів у Львові, Києві, Дніпрі, Харкові дозволяє нам значно пришвидшити час та знизити вартість доставки товарів.
Оптимізація процесу доставки
Якщо замовлені товари знаходяться на різних складах, покупець може вибрати одну з таких можливостей:
- заощадити час, сплативши за дві посилки з різних складів (у цьому випадку можна окремо вибрати службу доставки для відправлення з кожного складу);
- заощадити кошти, зачекавши кілька днів, поки ми сформуємо і відправимо замовлення одним пакетом з найближчого до вас складу.
У будь-якому випадку ви можете узгодити це питання з нашим менеджером з продажу.
Вартість доставки
Замовлення вартістю понад 1500 гривень ми безкоштовно доставляємо до відділень Укрпошти та Нової пошти (за винятком адресної доставки).
Покупці з Києва, Харкова, Львова і Дніпра можуть замовити доставку придбаного товару кур'єром до входу в будівлю. Замовлення вартістю понад 1000 гривень ми доставимо кур'єром безкоштовно!
Для замовлень на меншу суму вартість розраховується згідно з тарифами транспортних компаній.
Увага! Комісія за переказ при оплаті післяплатою на Новій пошті становить 2% від суми і оплачується клієнтом разом з вартістю товару та доставки при отриманні посилки у відділенні «Нова пошта».
Для деяких кур'єрських служб вартість доставки не включена в ціну товару і розраховується згідно з тарифами вибраних кур'єрських служб (Нова пошта при передоплаті, кур'єрська доставка по місту). Ви оплатите вартість доставки вже при отриманні замовлення по тарифу транспортної компанії.
Вибір служби доставки
Виберіть товар(и) з представлених в нашому магазині і додайте їх у кошик, натиснувши кнопку "Придбати". Після цього потрібно заповнити інформацію для доставки і вибрати найзручнішу для вас поштову службу.
Просимо врахувати, що більшість служб доставляють замовлення в свої місцеві представництва, звідки покупець сам повинен забрати свою посилку. Якщо ви живете в невеликому населеному пункті, будь ласка, при оформленні замовлення вказуйте найближче до вас місто, в якому представлена обрана вами компанія доставки (перелік таких міст є на офіційному сайті відповідної компанії).
Доставка до дверей
Ви можете скористатися послугою «Доставка до дверей», яку надають кур'єрські служби зазначені вище. Для цього, в кошику після вибору транспортної компанії, оберіть «Доставка до дверей» і вкажіть свою адресу в обов'язковому полі. Термін такої доставки може бути на 1 день більше, ніж при доставці за принципом «Склад-Склад». Вартість такої доставки до 30 грн дорожче звичайного тарифу. При виборі послуги «Доставка до дверей», доставку оплачує одержувач, безкоштовна доставка не діє.
Порядок доставки
Після отримання оплати ми відправимо вам замовлені товари через вибрану вами поштову службу. Наш менеджер повідомить вам по електронній пошті контрольний номер посилки (номер квитанції про відправлення), за допомогою якого ви можете дізнатися про доставку замовлення. Крім цього, подивитися номер відправлення можна і на сторінці свого облікового запису на сайті toys4brain.com.ua. Для цього потрібно зайти в розділ "Історія замовлень".
Ви можете зв'язатися з нашим менеджером з продажу, щоб дізнатися додаткову інформацію: з якої причини затримується відправка замовлення і коли він буде відправлений, коли очікується доставка замовлення і т.д. Щоб перевірити, чи прийшла посилка в пункт призначення, достатньо зателефонувати до відповідного офісу поштової служби (телефони та адреси місцевих представництв компаній опубліковані на офіційних сайтах компаній).
Важливе попередження
Поштова адреса покупця є найважливішим реквізитом в процесі опрацювання замовлення. Тому наполегливо рекомендуємо вам бути особливо уважними, заповнюючи поле адреси отримувача. Будь ласка, зверніть увагу, що деякі кур'єрські служби вимагають певну додаткову інформацію про отримувача (напр., поштовий індекс, ім'я по батькові, номер контактного телефону). Тому просимо вас заповнювати всі (навіть необов'язкові) поля. В разі виявлення якихось неточностей в реквізитах негайно повідомте про це нашому менеджеру з продажів.
Правила повернення пошкодженого товару
Наша компанія не несе відповідальності за пошкодження або повернення посилки в разі, якщо транспортній компанії не вдалося після декількох спроб доставити товар(и) через відсутність одержувача за вказаною адресою.
Якщо ви отримали посилку з пошкодженим товаром (товарами), вам необхідно зробити таке:
- подати претензію в транспортну компанію за пошкоджений товар(и) /посилку відповідно до вартості, зазначеної в товарній накладній, з обов'язковим збереженням копії претензії і всіх супутніх релевантних документів для підтвердження звернення;
- сповістити транспортну компанію і сфотографувати пошкоджений товар(и) або посилку(и);
- вимагати від транспортної компанії безкоштовного повернення і повторної доставки товару або зафіксувати звернення для майбутнього відшкодування витрат.
Візьміть до відома, що відповідальність продавця припиняється в момент відвантаження товару за вказаною клієнтом адресою. Наша гарантія не покриває ризик пошкодження або втрати товару (товарів) під час доставки. Це знаходиться в межах відповідальності транспортної компанії. Тому, ретельно перевірте замовлення при отриманні та в присутності кур'єра порівняйте його вміст з пакувальним листом. Наша компанія не несе відповідальності за дефекти, виявлені після отримання посилки. Якщо вашу посилку втратила транспортна компанія, ви повинні висувати претензію їй безпосередньо. Однак, візьміть до уваги, що компанія, яка здійснювала доставку, компенсує вартість втрачених товарів тільки в межах страхової суми, зазначеної в товарній накладній. Витрати на доставку пошкодженого товару(ів) в обидва напрямки (від і до клієнта) не покриваються гарантією.
Детальніше про гарантії в розділі Гарантійні умови.