FAQ

Цей розділ містить відповіді на запитання, які можуть цікавити клієнтів інтернет-магазину toys4brain. Якщо ви не знайдете відповіді на запитання, яке вас цікавить, будь ласка, зверніться до нас електронним листом на адресу sales@toys4brain.com.ua або відвідайте наш чат з продажів.

Оплата

  • Чи можу я оплатити безготівковим розрахунком?

    Доступно для юридичних осіб. Для цього, при оформленні замовлення, виберіть метод оплати Оплата безготівковим розрахунком. Зверніть увагу, що всі комісії та інші обов'язкові платежі сплачує клієнт. Ознайомитися з детальнішою інформацією можна на сторінці оплати.

  • Чи можлива оплата при отриманні?

    Своє замовлення ви можете оплатити при отриманні в будь-якому із міст, де відкриті наші представництва. Оплата приймається лише в національній валюті.

  • Як оплатити замовлення?

    При оформленні замовлення ви можете вибрати найприйнятніший метод оплати із переліку, запропонованого на сайті. Ознайомитися з детальнішою інформацією можна на сторінці оплати.

  • Я зробив замовлення. Що тепер?

    Будь ласка, підтвердьте замовлення в чаті або за номерами, вказаними на сайті, повідомивши номер замовлення, або чекайте дзвінка від менеджера.

  • Я оплатив замовлення. Що тепер?

    Будь ласка, підтвердьте оплату в чаті або за номерами, вказаними на сайті, повідомивши номер та суму замовлення. Також ви можете, по змозі, надіслати відскановані копії чека про оплату (це необов'язково, але може пришвидшити процес відправлення).

  • Як оформити замовлення, щоб його можна було оплатити при отриманні на складі служби доставки?

    При виборі служби "Нова пошта" ( Післяплата) потрібно також вибрати метод оплати "Післяплата (Нова Пошта)". При виборі служб "Інтайм" (Післяплата) - метод оплати "Післяплата".

  • Де вказати номер складу транспортної компанії?

    У полі адреси або в коментарі. Також ви можете назвати його при підтвердженні замовлення по телефону.

Доставка

  • Скільки коштує доставка товару?

    Переміщення товару в найближчий до вас офіс нашого магазину (Київ, Харків, Львів, Дніпро) – безкоштовно. Якщо потрібні додаткові послуги транспортної компанії, доставка коштуватиме відповідно до тарифів обраної компанії. Замовлення вартістю понад 1000 грн. ми доставляємо безкоштовно по Україні.

  • Яка вартість доставки?

    Вартість доставки залежить від ваги пакунка та вибраної компанії-перевізника. При оформленні замовлення система автоматично розрахує вартість доставки, проте ви також можете скористатися калькулятором на сторінці продукту. Ознайомитися з детальнішою інформацією можна на сторінці доставки.

  • Які терміни доставки?

    Термін доставки залежить від обраного методу доставки і від розміщення товару (чи він є в Україні). Як правило, термін доставки становить 2-4 робочих дні, якщо товар наявний на нашому складі в Україні.

  • Якими службами доставки ви можете надіслати мені замовлення?

    При оформленні замовлення система запропонує вам вибрати найприйнятніший метод доставки. Також ви можете ознайомитися з переліком служб доставки на сторінці доставки.

  • Як дізнатися, що ви відправили замовлення?

    У день відправлення або вранці наступного дня вам прийде лист на електронну пошту, а також ви отримаєте sms-повідомлення на вказаний у замовленні номер, де буде вказано номер транспортної декларації. Також можна відстежувати статуси опрацювання замовлення у вашому профілі на сайті.

  • Що робити в разі втрати посилки транспортною компанією?

    Якщо вашу посилку втратила транспортна компанія, ви повинні висувати претензію їй безпосередньо. Однак, візьміть до відома, що компанія, яка здійснювала доставку, компенсує вартість втрачених товарів тільки в межах страхової суми, зазначеної в товарній накладній.

    Звертаємо вашу увагу, що відповідальність продавця припиняється в момент відвантаження товару за вказаною клієнтом адресою.

    Наша гарантія не покриває ризик пошкодження або втрати товару (товарів) під час доставки. Це знаходиться в межах відповідальності транспортної компанії. Тому, ретельно перевірте замовлення при отриманні та в присутності кур'єра порівняйте його вміст з пакувальним листом.

    Детальніше про гарантії в розділі Гарантійні умови.

  • Як я можу відстежити місцезнаходження своєї посилки?

    Відстежити місцезнаходження посилки можна з допомогою номера транспортної декларації на сторінці компанії-перевізника.

  • Чи можливий самовивіз?

    Так, самовивіз можливий з наших представництв/складів, розташованих у Львові, Києві, Дніпрі та Харкові.

Гарантія

  • Яка гарантія того, що ви мені відправите замовлення після оплати?

    Ми піклуємося про свою репутацію і тому приділяємо належну увагу професіоналізму тих людей, які у нас працюють.

    Завдання нашої команди – якісно і в найкоротші терміни виконати ваше замовлення. Ми враховуємо всі (навіть найдрібніші) нюанси, які можуть виникнути в процесі виконання замовлення, як з нашого боку, так і з боку клієнта.

  • Який термін дії гарантії на товар?

    Термін дії гарантії залежить від категорії товару. Ознайомитися з детальнішою інформацією можна на сторінці гарантійних умов.

Реєстрація

  • Чому мені не приходить лист про підтвердження реєстрації?

    Найчастіше це трапляється, якщо ви ввели неіснуючу адресу електронної пошти. Тому будьте уважними при введенні адреси e-mail! Система повинна надіслати вам підтвердження про реєстрацію, якщо ж його немає, значить, щось було зроблено неправильно. Просто повторіть процес реєстрації ще раз. Увага: Якщо при реєстрації ви використовуєте адреси безкоштовних поштових служб, таких як Gmail, Yahoo!, Hotmail, Mail.ru тощо, лист-підтвердження може потрапити в папку зі спамом!

  • У мене виникають проблеми з логіном на сайт. Що робити?

    Як логін для входу на сайт використовується адреса електронної пошти, введена під час реєстрації. Зверніть увагу, що при реєстрації необхідна верифікація адреси електронної пошти. Лист для підтвердження має прийти на вказану вами адресу електронної пошти – для верифікації потрібно перейти за вказаним в листі посиланням. Якщо ви переконались в правильності логіна і пароля та все ще не можете з якоїсь причини увійти на сайт, будь ласка, напишіть на sales@toys4brain.com.ua, описавши проблему та вказавши точну сторінку, на якій ця проблема виникла.

Інше

  • Чи можна замовити товар, якого немає у вас на сайті?

    Так, але можливість замовити такий товар, а також умови, ціни і терміни його поставки потрібно окремо обговорювати з нашим менеджером з продажу.

  • Не відображається кнопка "У кошик". Що робити? Як придбати товар?

    Якщо товару немає в наявності, кнопка "У кошик" недоступна. У такому випадку є можливість оформити попереднє замовлення, і після надходження замовленого товару на склад з вами зв'яжеться наш менеджер.

  • Що таке "Мої підписки"?

    Зареєстровані користувачі можуть зголоситись на отримання розсилки про цікаві для них групи товарів на сторінці "Реєстрацію завершено", на яку потрапляють при підтвердженні адреси електронної пошти. Також, дана опція доступна на сторінці "Мої підписки" в особистому кабінеті користувача.

uk
Українська Русский
Чат з продажів
 Українська у мережі
 Техпідтримка не у мережі
Контакти
Телефон:
Зворотний дзвінок
Email:
Чат з продажів
Контакти