Гарантійні умови

Загальні положення

Гарантія передбачає безкоштовну заміну товару протягом 14 днів (не включаючи час на доставку) у межах наявних залишків на складах. Термін гарантії становить 1 місяць з моменту відправлення клієнтові.

Гарантією не покривають витрати на доставку компанії пошкодженого товару і на доставку заміни користувачеві, за винятком ситуацій, коли користувач отримав товар у несправному стані з сайту toys4brain.com.ua.

Гарантія також не покриває ризики пошкодження або втрати посилки поштовою службою або іншою компанією-перевізником. Тому, при отриманні, просимо уважно звірити вміст посилки з пакувальним листом у присутності відповідальної особи компанії, яка здійснювала доставку.

Клієнту можуть відмовити в гарантійному обслуговуванні в таких випадках:

  • Закінчився термін гарантії
  • Порушені правила експлуатації, зазначені в інструкції користувачеві
  • Внесення в конструкцію товару змін та доопрацювань, використання не за призначенням
  • Пошкодження товару користувачем, включаючи механічні, теплові, електричні та інші типи пошкоджень, потрапляння вологи
  • Гарантія не покриває дефекти, які виникли внаслідок форс-мажорних обставин (пожежі, потрапляння сторонніх предметів і рідин, електростатичних розрядів, використання неправильної напруги та інших зовнішніх факторів)
  • Відсутнє оригінальне упакування

Перед відправленням гарантійного товару обов'язково зв'яжіться з менеджером для уточнення всіх умов.

Якщо під час діагностування товару нашим сервісним центром з'ясується, що випадок є не гарантійним, ремонт та доставка товару здійснюється коштом покупця.

Процедура гарантійного обслуговування

Виявивши несправність або некоректну роботу товару, рекомендуємо такий порядок дій:

  1. Зверніться, будь ласка, за консультацією до нашої технічної служби.
  2. Намагайтесь максимально докладно описати суть проблеми.
  3. Якщо проблему не вдасться вирішити віддалено, вам необхідно буде відправити товар за адресою, погодженою з нашим сервісним центром. При цьому:
    • переконайтесь, що товар повністю укомплектований, включаючи оригінальне упакування, інструкції користувача, аксесуари;
    • не забудьте надати чек або накладну на товар.

Правила повернення пошкодженого товару

Якщо ви отримали посилку з пошкодженим товаром (товарами), вам необхідно зробити таке:

  1. Сповістити транспортну компанію і сфотографувати пошкоджений товар(и) або посилку(и).
  2. Подати претензію в транспортну компанію за пошкоджений товар(и)/посилку в кількості, зазначеній у товарній накладній.
  3. Відмовитися оплачувати вартість доставки.
  4. Вимагати від транспортної компанії безкоштовне повернення і повторну доставку товару.

Звертаємо вашу увагу, що відповідальність продавця припиняється в момент відвантаження товару за вказаною клієнтом адресою.

Наша гарантія не покриває ризик пошкодження або втрати товару (товарів) під час доставки. Це знаходиться в межах відповідальності транспортної компанії. Тому, ретельно перевірте замовлення при отриманні та в присутності кур'єра порівняйте його вміст з пакувальним листом.

Витрати на доставку пошкодженого товару(ів) в обидва напрямки (від і до клієнта) не покриваються гарантією, крім ситуацій, коли клієнту надходить несправний товар.

Наша компанія не несе відповідальності за дефекти, виявлені після отримання посилки.

Якщо вашу посилку втратила транспортна компанія, ви повинні висувати претензію їй безпосередньо. Однак, візьміть до уваги, що компанія, яка здійснювала доставку, компенсує вартість втрачених товарів тільки в межах страхової суми, зазначеної в товарній накладній.

Ми не несемо відповідальності за пошкодження або повернення посилки в разі, якщо транспортній компанії не вдалося після декількох спроб доставити товар(и) через відсутність одержувача за вказаною адресою.

Чат з продажу
Українська в мережі
Техпідтримка не в мережі
Мова: Українська
Чат з продажів
 Українська у мережі
 Техпідтримка не у мережі
Контакти
Телефон:
Email:
Чат з продажів
Контакти